Lamborghini patří mezi supersporty, které nepřehlédnete. Brutálnímu burácení motoru a nespoutanému výkonu vozu s býkem v logu odolá jen málokdo. Aerodynamický tvar a nejvyspělejší technologie dělají z tohoto italského vozu nekorunovaného krále dálnic. A vám stačí pouze se posadit za volant, nasát vůni interiéru, osahat si kožený volant a pak pomalu vyrazit na cestu plnou zážitků. Zaposlouchejte se do řevu motoru a sešlápněte plyn až na podlahu.
Historie vozů Lamborghini
Ferrucio Lamborghini založil firmu Lamborghini Trattori S.p.A. na výrobu traktorů v už roce 1948. O několik let později v roce 1963 položil základy firmy tak jak ji známe dodnes tím, že vytvořil společnost Automobili Lamborghini. Lamborghini jako úspěšný podnikatel měl ve své garáži vozy Maserati a Ferrari, se kterými však nebyl nikdy úplně spokojen a tak se rozhodl si vyrobit vlastní.
Dokonce se traduje, že vše začalo ve chvíli, kdy si šel Lamborghini stěžovat na spojku svého vozu Ferrari přímo do továrny, kde měl spor přímo s Enzo Ferrarim. Ten prý kritiku nebyl ochoten přijmout a řekl, že Lamborgini může jezdit tak akorát traktorem, když neumí jezdit autem. To starého pána tak rozčílilo, že si založil vlastní továrnu na supersporty :).
Rozhodl se, že vozy Lamborghini bude pohánět dvanáctiválcový motor. K jeho konstrukci přizval mladého konstruktéra Giotto Bizzariniho, který předtím pracoval na podobných motorech u konkurenta Ferrari. Výkon motoru, který vytvořil, byl neskutečných 350 koní. První vůz osazený tímto motorem navrhla firma Scaglione-Touring. Prototyp s typovým označením 350GTV se na Turínském autosalonu a hned v prvním roce výroby se sériového 350GT prodalo 130 kusů. Ferrucio Lamborghini, který se narodil ve znamení býka, se rozhodl toto zvíře dát i do znaku automobilky.
Dalším úspěšně prodávaným typem bylo Lamborghini 400GT a následně Lamborghini Miura, které představil osobně zakladatel v roce 1965 znovu na Turínském autosalonu. Miura byla prvním skutečným supersportem z dílny Lamborghini. Díky tomuto modelu se firma zařadila mezi úspěšné výrobce supersportovních vozů. V roce 1971 šokovalo Lamborghini modelem Countach, které mělo vzhůru otevírané dveře. Tato finesa je od té doby klasickým znakem všech vozů Lamborgini.
Díky světové krizi a ekonomickým problémům měnila automobilka v posledních třiceti letech majitele dost často. Nejprve ji vlastnil koncern Fiat, následně americký Chrysler - pod jehož správou byl vyroben model Lamborhini Diablo, díky kterému se automobilka vrátila zpět na vrchol. Chrysler ale bohužel díky finančním problémům musel firmu znovu prodat. Aktuálně ji vlastní společnost Audi.
Sídlo automobilky Lamborghini je umístěno v italském městečku Sant‘ Agata Bolognese, ležícím v provincii Emilia Romana, které se přezdívá „Terra di Motori“, tedy kraj motorů. Vedle Lamborghini v tomto kraji totiž sídlí i Ferrari, Maserati nebo Pagani.
Lamborgini Gallardo
Model Gallardo, též nazývaný "babylambo" se ale jako dítě zdaleka nechová. Jedná se o čistokrevný supersport. Jeho výroba začala v roce 2003 podle návrhu designéra Luca Donckerwolka. Je poháněno pětilitrovým 10-ti válcem a zrychluje z nuly na sto za 4 sekundy s maximální rychlostí 315 kilometrů za hodinu.
Aktuální verze Lamborgini Gallarda maji však ještě vyšší výkon 382 kW (520 k) při 8000 otáčkách za minutu a točivý moment 510 Nm při 4250 otáčkách za minutu. Vysokootáčkové motory vyžadují netradiční řešení spojky, která je po vzoru závodních vozů dvoukotoučová. Gallardo je nejprodávanější vůz značky Lamborgini.
Gallardo se v průběhu let vyrábělo i v limitovaných edicích jako: Lamborgini Gallardo SE, Nera, Superleggera, LP 550-2 Valentino Balboni nebo LP 570-4 Spyder Performante. Výkon vozu rostl a nově vyrábená Gallarda jsou po technické stránce zcela jiné vozy, než ty co se prodávaly před několika lety.
Více
Dárkové balení
Rádi vám zabalíme zážitek do dárkového balení!
Už rozbalování může být zážitek.
Zobrazit dárková balení
Jak přesně jízda v Lamborghini probíhá
Po příjezdu na místo zážitku zajdete na recepci, kde předložíte váš poukaz a vyřídíte veškeré administrativní náležitosti. Následně se seznámíte s instruktorem, který vám představí automobil, který budete záhy řídit. Krátkou instruktáž dostanete od instruktora přímo ve voze a je součástí zakoupeného času. Instruktor bude přítomen ve voze po celou dobu jízdy a bude dbát na vaší bezpečnost. Zážitek probíhá jako kombinace jízdy v běžném provozu a na dálnici.
V ceně zážitku je:
- instruktáž
- havarijní pojištění s 10% spoluúčastí (na místě lze za 399 Kč dokoupit připojištění - 0% spoluúčast)
- povinné ručení
- 16 km jízdy (20 min varianta), 32 km jízdy (40 min varianta) a 48 km jízdy (60 min varianta)
Počet kilometrů je pevně dán, zatímco délka jízdy je orientační. Vše záleží na rychlosti, kterou pojedete.
Palivo (pohonné hmoty - PHM)
- u varianty "bez paliva" je třeba palivo zaplatit na místě před jízdou (20 min - 499 Kč / 40 min 998 Kč / 60 min 1497 Kč)
- u varianty "s palivem" na místě netřeba doplácet nic
V areálu je možné zaparkovat váš vůz. Pokud nevlastníte řidičský průkaz nebo se neodvažujete usednout za volant, můžete nechat řídit instruktora a užívat si jízdu ze sedadla spolujezdce.
Technické paramentry Lamborghini Huracán
- objem motoru: 5204 cm3, V10
- výkon: 460kw / 601 koní
- maximální rychlost: 325km/hod
- zrychlení z 0-100km/h: 3,2s
Technické parametry Lamborghini Gallardo Superleggera
- objem motoru 5204 cm3, V10
- výkon: 570 koní
- maximální rychlost: 350 km/h
- zrychlení z 0-100km/h: 3,4s
Technické parametry vozů jsou pouze orientační. Jízda proběhne buď v Lamborghini Huracán nebo Gallardo - tak jako tak to bude superjízda:)
Sezóna |
duben - říjen (jízdy probíhají pouze o víkendu) |
Počet osob |
1 |
Diváci |
Jsou vítáni a je pro ně připraveno zázemí. |
Rezervace |
Ideálně 14 dní předem. |
Pořizování záznamu |
Je možné fotit a natáčet kdykoli, kromě průběhu samotné jízdy. Zároveň si můžete za 449 Kč přikoupit videozáznam jízdy na SD kartě. |
Délka |
20 minut
/ 40 minut
/ 60 minut
|
Lokalita |
Praha
(zobrazit
mapu)
|
Co na sebe |
Pohodlné oblečení, pevné boty bez podpatku :) |
Omezení |
Pro řízení je třeba řidičské oprávnění skupiny B a mít s sebou občanský průkaz. Pokud řidičský průkaz nevlastníte nebo se neodvážíte za volant, můžete se celou dobu vézt jako spolujezdec. Zážitek není možné absolvovat, pokud je silná bouřka, krupobití, náledí, nebo teplota pod bodem mrazu. Zároveň je zákázáno požití jakékoliv návykové látky před jízdou nebo v průběhu jízdy.
Handicapovaní
zrakově postižení - mohou zážitek absolvovat jako spolujezdec
sluchově postižení - mohou zážitek absolvovat jako řidič (pokud jsou držiteli platného řidičského oprávnění) i jako spolujezdec
lehce tělesně postižení - mohou zážitek absolvovat jako řidič (pokud jsou držiteli platného řidičského oprávnění) i jako spolujezdec
středně těžce tělesně postižení - mohou zážitek absolvovat jako řidič (pokud jsou držiteli platného řidičského oprávnění) i jako spolujezdec
těžce tělesně postižení - mohou zážitek absolvovat jako spolujezdec, potřebují doprovod, který jim pomůže dostat se do vozu |
Kde se řízení Lamborghini koná
Co se vám na zážitku líbilo
10.0
/10
účastník zážitku
(Pardubice, 24 let)
Přístup personálu a vše kolem doporučuji všem co mají rádi rychle auta.
10.0
/10
účastník zážitku
(Choceň, 20 let)
-Přístup personálu
Vstřícnost při předání vozu do vašich rukou
-Vozový park
10.0
/10
účastník zážitku
(Plzeň, 26 let)
Adrenalinový zážitek v podobě jízdy supersportem.
10.0
/10
účastník zážitku
(Stupno, 50 let)
vše klaplo jak mělo
8.0
/10
Martin
Roman
(Praha, 29 let)
Šprint na letisku - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
6.0
/10
účastník zážitku
(Roudnice nad Labem, 29 let)
Jizda v Lambu a instruktor byl fajn.
10.0
/10
MILOŠ
KOTRSAL
(Brno, 24 let)
Líbil se mi přístup všech lidí okolo (instruktora, provozního i slečny se kterou jsem podepisoval smlouvu). Všichni byli milí a orientovaní hlavně na to, aby zážitek byl opravdu tím zážitkem, kterým má být a člověk se cítil dobře. Nekazili ho ničím negativním a ve všem vyšli vstříc.
Okruh (orientačně) 5 km po okreskách, 10 km po dálnici, 5 km přejezd na letiště tam jedna kontrolní jízda letištěm, sprint! a 1,3 km zpátky.
Auto - rok výroby 2015!
Jízdu doporučuji všem, co si chtějí užít jízdu v luxusním sportovním voze a mít z toho pěkný zážitek. - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
Patrik
Kašpar
(Mirotice, 21 let)
Lamborghini a akcelerace
10.0
/10
Vaclav
Pincak
(Lidice, okres Kladno, 37 let)
Jako milovnik aut jsem byl spokojen, perfektni byl i instruktor a timto ho zdravim. Urcite bych jeste zkusil Huracan.
10.0
/10
Jan
Pachol
(Tyn nad Vltavou, 23 let)
Vyzkoušení si ukrutne sily vozu
10.0
/10
Lukáš
Fanc
(Dobruška, 36 let)
Adrenalin z rychlosti
10.0
/10
Michal
Mára
(Praha, 30 let)
Zážitek neměl chybu.
10.0
/10
Stanislav
Lazarek
(Česká Třebová, 50 let)
Trpělivost a profesionalita instruktora, velmi sympatický a vstřícný chlapík, zasluhuje absolutorium. Organizace celé akce na jedničku, odjezd ve stanovený čas, stylová bezinová stanice, pro setkání...:-)
10.0
/10
Karel
Bartizal
(Raspenava, 31 let)
Super a nezapomenutelný zážitek:-)
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 56 let)
velice se mi líbila jízda autem, ochotný personál, výborná komunikace při samotné jízdě i při rezervaci termínu.
10.0
/10
Kristina
Hudatzká
(Třeboň, 31 let)
Absolutní spokojenost!!! Milý a ochotný personál, skvělý přístup instruktora, který zodpověděl všechny mé zvídavé dotazy, kterého tímto zdravím.
A samotná jízda? Úžasný, nezapomenutelný zážitek, nejlepší byl sprint, kde má Lamborghini konečně možnost se projevit - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
Viktor
Vidlička
(Praha, 8 let)
Dlouho jsem si přál jet supersportem, mám moc rád auta.
10.0
/10
účastník zážitku
(Náchod, 50 let)
bylo to super
10.0
/10
Otakar
Adamec
(Humpolec, 42 let)
Jet přes Prahu 190km/h
10.0
/10
Pavel
Snášel
(Prostějov, 52 let)
Splnilo to moje očekávání.
10.0
/10
Lucie
Staňková
(Rudná u Prahy, 40 let)
Úplně vše ? jak zážitek tak i skvělý personál
10.0
/10
Lukáš
Zitterbart
(Adamov, 33 let)
Samotný zážitek byl opravdu úžasný...personál byl na jedničku a i počasí vyšlo jak nejlépe mohlo. Prostě musím dát 100%. Děkuji
9.0
/10
účastník zážitku
(Měnín, 38 let)
Adrenalin z akcelerace vozidla, pocit ze silného vozu
9.0
/10
Jiří
Kouba
(Praha, 59 let)
Přístup personálu a celá jízda.
9.0
/10
Tomáš
Cabaj
(Nová Ves, Batelov, 30 let)
Monstrozní zážitek z jízdy :) + zvuk motoru
9.0
/10
účastník zážitku
(České Budějovice, 60 let)
Špičkové auto.
Báječný instruktor.
Dobře vybraný okruh (na pražské poměry).
8.0
/10
účastník zážitku
(Hlinsko, 60 let)
Dobrá konverzace s instruktorem.
8.0
/10
účastník zážitku
(Velký Beranov, 31 let)
Jízda na letišti byla nejlepší z celého zážitku. - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
Eliška
Holováčová
(Židlochovice, 30 let)
Lamborghini Huracan - co víc si přát ☺
10.0
/10
účastník zážitku
(Zvičina, 70 let)
Ochota, pohoda co dodat
10.0
/10
Petr
Plaček
(Čáslav, 53 let)
Vynikající přístup instruktora, super bavič a vynikající informace o autě. Prostě zapalený típek, co umi nabidnout a prodat klientovi vše co je možné.
10.0
/10
Vladislav
Chalupa
(Jičín, 60 let)
Vstřícný a ochotný přístup instruktora k zákazníkovi. Velký výběr značek sportovních vozů.
10.0
/10
Ladislav
Humpolec
(Humpolec, 60 let)
Bylo super a nevadilo, že z důvodů poruchy původně objednaného vozidla Lamborghini jsem jel Mclerenem 507. Vyzkoušení si chování a řízení vozidla ve 250 km rychlosti - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
Ondřej
Daněk
(Lysá nad Labem, 30 let)
Jízda na letišti, auto, přístup instruktora v autě - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
účastník zážitku
(Mladá Boleslav, 20 let)
Všechno tzn:
typ zážitku
možnosti výběru vozidla
místo konání
výběr termínu
komunikace přes telefon/mail i na místě
10.0
/10
Marek
Janoušek
(Rožnov pod Radhoštěm, 48 let)
auto
10.0
/10
účastník zážitku
(Náchod, 47 let)
sprint na letišti
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 26 let)
Super instruktor. Jirka byl v pohode.
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 55 let)
To se nedá popsat, to se musí zažít!!!
10.0
/10
Lucie
Hrdličková
(praha, 36 let)
kolega na přepážce v domečku působil velice mile a profesionálně, pan instruktor byl super, pusobil uklidnujicim dojmem a velmi profesionalne, lamborgini bylo fantasticke, jizda moc fajn
10.0
/10
účastník zážitku
(Zlín, 19 let)
Pristup instruktora a celkove zazitek
10.0
/10
účastník zážitku
(Teplice, 36 let)
Profesionalita a vstřícnost
10.0
/10
účastník zážitku
(Teplice, 39 let)
Vše perfektní, jak komunikace, tak profesionalita
10.0
/10
účastník zážitku
(Teplice, 42 let)
Celkově profesionální a vstřícné
10.0
/10
účastník zážitku
(Teplice, 44 let)
Výborná komunikace a profesionalita
10.0
/10
účastník zážitku
(Teplice, 26 let)
Veliká spokojenost s profesionalitou pracovníků infolinky
10.0
/10
Jan
Vomočil
(Trutnov, 31 let)
Vše dobře organizované, velmi dobrý instruktor
10.0
/10
účastník zážitku
(Vápenná, 46 let)
Příjemní lidé.
10.0
/10
David
Vít
(Třebíč, 40 let)
rychlé a jednoduché odbavení na místě
10.0
/10
Lukáš
Doležal
(Klášterec nad Ohří, 30 let)
Byl to super zážitek. Jel bych znova jen spíš na okruh vyzkoušet pořádnou rychlost
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 29 let)
Sprint na letišti - BOMBA! - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
účastník zážitku
(Lomnice nad Popelkou, 25 let)
Líbila se mi jízda po letišti a velmi milý a zároveň profesionální instruktor - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
Karel
Čížek
(České Budějovice, 47 let)
Nechtěl bych odejít z tohoto světa, aniž bych absolvoval takový super zážitek, jako je jízda v Lambu! Vše bylo perfektně zajištěno a já mohl jen "zažívat"! :-) Díky! Nádhera!
10.0
/10
Petr
Kluka
(Děčín, 34 let)
Zážitek se mi moc líbil.Absolutní Top byl závěrečný Sprint na letišti.Z Lamborghini Gallarda jsem vyhtáhl něco přes 290km/h.
Zážitek vřele Všem doporučuji - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
Filip
Macoun
(Velké Meziříčí, 21 let)
Všechno bylo naprosto perfektní. Domluva o termínu super, i když jsem se opozdil kvůli kolonám, nebyl problém. Jízda jako taková úplně bezva a jako sladká tečka na konec sprint na dálnici. Tady ta kolonka na "Nelíbilo se mi..." snad ani být nemusí. Díky moc za zážitek! - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
účastník zážitku
(Poděbrady)
Manžel byl velmi spokojený obsluha byla super, domluva na jedničku
10.0
/10
účastník zážitku
(Všetaty u Mělníka, 48 let)
vše a nejvíc ta brutální síla a to zaražení do sedaček na letišti. Překvapilo mě, že auto je docela pohodlné a v kabině tiché - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
10.0
/10
David
(Teplice, 15 let)
Přístup řidiče. Velice pěkná jízda.
10.0
/10
účastník zážitku
(Strakonice, 34 let)
Líbilo se mi vše. Byl to můj sen
10.0
/10
Petr
Coubal
(Praha, 56 let)
Úžasný zážitek, doporučuji všem motoristickým fanouškům!!!
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 20 let)
Vyzkoušel jsem si vysněnou jízdu, instruktor byl příjemný a hezky mi vše vysvětlil.
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 61 let)
vše
10.0
/10
David
Tauš
(Praha, 47 let)
Celkově všechno.
10.0
/10
účastník zážitku
(Praha vychod, 12 let)
Uplne vsechno bylo super!
10.0
/10
účastník zážitku
(Chomutov, 44 let)
Za prvé: Lambo se jim rozbilo, nabídli mi Ferrari, vůbec mi to nevadilo. Ferrari se super ridilo, krásné rádio, zrychlení pecka zvuk mmmmm nádhera. Když jsem dojezdil, vystupoval jsem s auta s banánem na hubě ?
10.0
/10
Jachym
Dvorak
(Praha 2, 28 let)
Vse super, auto v dobrem stavu, mily instruktor, mili lidi na recepci... a clovek se u cekani muze prochazet po garazi a nakukovat do ostatnich aut :)
9.0
/10
Luboš
Komjati
(Praha, 19 let)
Lamborghini, areál letiště Líně - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
9.0
/10
účastník zážitku
(Zlín, 50 let)
Zážitek se svezením v superautu, bylo to lepší než jsem očekával, instruktor byl skvělý, jízdu jsem měl na hodinu, takže jsem si to fakt užil.
9.0
/10
Jaromír
Holcner
(V Brně, 70 let)
Jízda jízda na letišti, na plný plyn a na maximální možnou rychlost cca 270km/hod
Super zážitek ze zrychlení. - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
9.0
/10
účastník zážitku
(nepovím, 85 let)
celkově OK
9.0
/10
Jaroslav
Šlér
(Brno, 56 let)
Auto, personál
9.0
/10
účastník zážitku
(Příbram, 48 let)
Vlastní pocit jízdy v rychém autě.
9.0
/10
účastník zážitku
(Pardubice)
Sprint na letišti
9.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 29 let)
Auto a zazitek celkove
9.0
/10
Jaroslav
Špringl
(Jičín, 61 let)
jízda
9.0
/10
účastník zážitku
(Branany, 32 let)
Prijemny personal
9.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 46 let)
zážitek jako takový
9.0
/10
účastník zážitku
(ohrobec, 47 let)
jizda s lamborgini byla prostě zážitek
9.0
/10
Václav
Vašek
(Č. Budějovice, 45 let)
Mile překvapivá je spousta věcí. Že se v tom autě překvapivě dobře sedí. Že to auto vůbec není konstruovaný jako prvoplánovej závoďák. Že to nemá posilovač řízení a přesto (možná právě proto?) se to řídí velice dobře. Že o tom autě prostě člověk začne uvažovat jako o něčem, co by si fakt rád koupil, protože když vás to při prošlápnutí plynu na podlahu vmáčkne do sedačky i na dálnici, tak víte, že řešení problému s předjížděním máte hned za zády v podobě fakt nařvanýho motoru.
9.0
/10
účastník zážitku
(Brno, 16 let)
Auto
8.0
/10
účastník zážitku
(Valy u Přelouče, 25 let)
Příjemný personál
8.0
/10
účastník zážitku
(Kladno, 55 let)
Rychlá komunikace, bezproblémová změna dne a času, vše proběhlo v pořádku, jízda byla super
8.0
/10
Michal
Vojta
(Vodňany, 27 let)
výborné jízdní vlastnosti auta
8.0
/10
účastník zážitku
(Kladno, 51 let)
Jízda po letišti
8.0
/10
účastník zážitku
(Humpolec, 36 let)
Bezproblémová domluva a pohodový přístup.
8.0
/10
účastník zážitku
(Dolní Kounice, 40 let)
Rozhodně doporučuji i sprint, bez něj je to jen projížďka v nízkém silnějším autě. jako zrychlení je super + krásný zvuk - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
8.0
/10
účastník zážitku
(Desná, 33 let)
nelíbila se krátká doba jízdy, líbil se sprint - TATO RECENZE PATŘÍ KE STARŠÍ VARIANTĚ ZÁŽITKU, KTERÁ OBSAHOVALA SPRINT NA LETIŠTI A BOHUŽEL JIŽ NENÍ V NAŠÍ NABÍDCE
8.0
/10
účastník zážitku
Velmi příjemný a profesionální personál!
8.0
/10
účastník zážitku
(Brandýs nad Labem, 42 let)
Možnost řídit supersport
8.0
/10
účastník zážitku
(Liberec 1, 45 let)
Jízda a pohovor s instruktorem.
8.0
/10
účastník zážitku
(Lanškroun, 30 let)
Příjemná komunikace, vstřícné jednání
7.0
/10
účastník zážitku
(PRAHA)
Organizace :) nebyl problém si zážitek přehodit na jiný termín a dokonce i jinam
7.0
/10
účastník zážitku
(Zlín, 32 let)
zážitek z jízdy
7.0
/10
účastník zážitku
(České Budějovice, 28 let)
Auto bylo super, celkový prožitek z jízdy
7.0
/10
Libor
Král
(Lhota, 47 let)
Jízda samotná
7.0
/10
účastník zážitku
(Plzeň, 40 let)
Jízda a pan instruktor byli naprosto super. Trochu škoda, že se jezdí v běžném provozu, ale i tak to byl zážitek.
6.0
/10
účastník zážitku
(Liberec, 51 let)
Zážitek jako takový. Jízda v Lamborghini byl můj sen. Přístup spolujezce byl perfektní.
6.0
/10
účastník zážitku
(Praha, 50 let)
zajímavé auto
4.0
/10
účastník zážitku
(Velké Březno, 51 let)
Automobil
3.0
/10
účastník zážitku
(30 let)
Samotná jízda nebyla špatná, ale dvacet minut je prostě málo.
Zobrazit 97 dalších