MENU
222 313 010
Volejte Po–Pá 10:00–17:00
2. Června 2020

FAQ - Nejčastější zážitkové dotazy

Jaká je platnost poukazu? Můžu si rezervovat termín? Je můj zážitek už v provozu? Samé otázky. Máme pro vás odpovědi na ty nejčastější dotazy. :)

Chystáte se pořídit zážitek jako dárek? Vybíráte něco pěkného pro maminku k narozeninám? Už máte poukaz a plánujete si rezervovat termín? Nevíte si rady s tím, jak si můžete nechat poukaz zaslat? Během nákupu i rezervace poukazu vyvstane spousta otázek. Zpracovali jsme pro vás odpovědi na ty nejčastější, aby vám bylo už všechno v zážitkovém světě jasné a srozumitelné. :)

1. Jaká je platnost poukazu?

Zakoupené poukazy mají platnost 12 měsíců.

Pokud vlastníte poukaz už delší dobu, a chcete si zkontrolovat, jak dlouho aktuálně platí, nejjednodušší cesta je přímo v sekci Mám poukaz. Stačí načíst kódy vašeho poukazu a vyskočí na vás aktuální platnost. :)

2. Můžu si už rezervovat termín na zážitek?

Rezervaci termínu si jednoduše zajistíte přímo tady na webu v sekci Mám poukaz.

3. Kde najdu přesnou adresu, kde se zážitek koná?

Na každém poukaze uvádíme lokalitu zážitku. Přesnou adresu, kde to všechno proběhne, najdete přímo tady na webu v sekci Mám poukaz. Stačí se přihlásit s kódy, které najdete na vašem poukazu. Po načtení poukazu zvolíte možnost Rezervovat termín a zobrazí se Vám mapka a přesná adresa. :)

4. Kde najdu termíny, ve kterých se zážitek koná?

Termíny ke každému zážitku jsou vypsané přímo tady na webu v sekci Mám poukaz. Stačí se přihlásit s kódy na Vašem poukazu a vyskočí na Vás možnosti.

U některých zážitků jsou termíny předem vypsané a je potřeba si z nich vybrat (třeba degustace světových vín ).

Někde si můžete termín sami vybrat podle toho, jaký se Vám zrovna nejvíce hodí (například Privátní let balónem ).

U některých zážitků zase najdete přímo kalendář, kde vidíte dostupné termíny v reálném čase (Větrný tunel, Let balonem ).

5. Jaké jsou aktuální možné způsoby doručení poukazu?

Zážitkové poukazy posíláme elektronicky i fyzicky.

Stovky výdejních míst jsou připraveny na vaše objednávky. Balíček si můžete nechat zaslat do nejbližší Zásilkovny, ať to pro něj nemáte daleko. Nebo vám ho doručíme až domů kurýrem, který to k vám stihne většinou už druhý pracovní den. :)

Pořád nejrychleji poukazy lifrujeme mailem, to máte poukaz u sebe do pár minut. Doručení mailem vás bude stát přesně nula korun.

Kolik fyzické doručení poukazu aktuálně stojí?

Aktuální ceny najdete v ceníku

6. Jak vypadá dárkové balení?

Poukaz vám můžeme odeslat v parádním dárkovém balení, se kterým uděláte ještě větší dojem na obdarovaného. :) Mrkněte se, jak naše dárkové balení vypadá a co vám všechno přijde.

7. Můžu využít svoje benefitní body na nákup zážitku?

Ano! Nejen můžete, ale velmi silně doporučujeme to udělat. :)

Spolupracujeme s mnoha benefitními programy - Edenred, Gallery Beta, Sodexo, Benefit Plus, Benefity.cz Stačí si vybrat v košíku právě ten váš benefit, který využíváte. A kdybyste si nevěděli rady, jak se svým benefitem platit - třeba to děláte poprvé, nebo jste to už dlouho nedělali, máme pro vás i jednoduchý přehled, jak na to. :)

8. Musím už v objednávce zadávat termín realizace zážitku?

Nemusíte. Na to budete mít dostatek času potom. :) Poukazy platí celých 12 měsíců.

A pokud dáváte zážitek někomu jako dárek, doporučujeme nechat výběr termínu přímo na něm. :)

9. Mám poukaz na zážitek, ale chci ho vyměnit. Je to možné?

Určitě. První výměna poukazu je zdarma. Kdykoli v době platnosti můžete stávající zážitek vyměnit za jakýkoli jiný z naší nabídky.

Výměnu provede úplně jednoduše přímo na webu v sekci Mám poukaz.

Stačí se přihlásit s kódy stávajícího poukazu, zvolit možnost výměny za jiný zážitek a vybrat si, za co chcete měnit. :) Pokud vyberete zážitek ve vyšší hodnotě, pouze doplatíte rozdíl v ceně.

Když vyberete něco levnějšího, zůstatek zbude na původním poukaze až do konce jeho platnosti a budete ho moct vyčerpat později.

10. Co je to Dárkový poukaz?

Dárkový poukaz na zážitek je super řešení, pokud chcete nechat výběr konkrétního zážitku až přímo na obdarovaném. :) Někdy je prostě těžké se trefit do vkusu. U Dárkového poukazu vyberete jen hodnotu. Máte tak jistotu, že fakt nešlápnete vedle. Dárkový poukaz můžete využívat i opakovaně, dokud nevyčerpáte jeho hodnotu. :)

11. Můžu si rezervovat termín ještě před tím, než mám poukaz na zážitek?

Rezervaci vždy vytváříme až na konkrétní poukaz. Předem vám rádi zjistíme dostupnost termínu, ale závaznou rezervaci potvrdíme až s poukazem. :)

12. Mám více poukazů na jeden zážitek. Můžu si zajistit společnou rezervaci pro všechny poukazy na jeden termín?

Jasně, že na zážitek je lepší vyrazit s partou kamarádů. Společná rezervace není problém, pokud je na vybraný termín dostatek volných míst. Stačí mít připravené všechny poukazy a snadno si zajistíte společný termín. Stačí se s poukazy přihlásit přímo na webu v sekci Mám poukaz

13. Mám už zarezervovaný termín zážitku, ale potřebuji ho změnit. Jak to udělám?

Jednoduše. :) Když se vejdete do storno lhůty, dejte nám jen vědět - mailem, na chatu, telefonicky.

Termín rezervace přesuneme na jiný. V případě, že žádáte o změnu mimo storno lhůtu, můžete na zážitek poslat jiného účastníka.

Případně za storno poplatek termín ještě změnit. Podmínky změny a zrušení zážitku vždy posíláme s potvrzením rezervace. Určitě na ně mrkněte včas, ať pak nejste rozhození. :)

14. Může na zážitek dorazit někdo jiný, než je uveden v rezervaci?

Určitě ano. Na zážitek může dorazit kdokoli, kdo má platný poukaz a potvrzenou rezervaci na konkrétní termín. :)

15. Končí mi platnost poukazu. Můžu si ho prodloužit?

Jasně že ano. :)

Platnost poukazu v době platnosti můžete protáhnout o dalších šest měsíců.

Ceny za prodloužení najdete v ceníku .

16. Dárkový poukaz můžu také prodloužit?

Dárkový poukaz na zážitek prodloužit nejde. Aktuálně má platnost 12 měsíců. Po celou dobu je možné jeho hodnotu čerpat. A když vyměníte svůj Dárkový poukaz za konkrétní zážitek, tak nový zážitek má opět platnost 12 měsíců. :)

17. Můžu poukaz na zážitek vrátit?

Pořízení zážitku je naprosto bez rizika. Peníze standardně vracíme do 30 dnů od objednání. Pro sichr si můžete přímo v košíku dokoupit možnost vrácení peněz až do 60 dnů. A vyměnit zážitek můžete po celou dobu jeho platnosti. :)

Jestli jste došli až sem, tak paráda. Teď už máte přehled o tom, jak to v zážitkovém světě funguje. :)

Kam dál?

Hledáte inspiraci na zážitek? Mrkněte, jaké bláznivé zážitky už jsme vyzkoušeli. :)

Věděli jste, že jsme nechali Přemka Forejta uvařit formuli? A s Jakubem Kohákem jsme krmili medvědy a lvy v brněnské ZOO.

Přečtěte si také

16. Prosince 2021
S námi letošní Vánoce stihnete

Letos bereme Vánoce do svých rukou :-) Vánoční dárky posíláme okamžitě do e-mailu a v dárkovém balení stíháme doručovat až do 23. 12. 2021.

3. Srpna 2021
První koncert v horkovzdušném balónu

Jak jsme udělali, že Matěj Ruppert s Romanem Holým a Terezou Černochovou odehráli koncert v balónu? Čtěte dál! :)

99 %
Máme profi tým.
A 99 % zákazníků to
oceňuje – podívejte se
na heureka.cz.

Co si o nás myslí

Vše umíme pojistit

Jeden nikdy neví. Máme
nejvyšší úrazové pojištění
z nabídky zážitkových
agentur.
Copyright 2022. Zážitky na celý život Sitemap