MENU
222 313 010
Volejte Po–Pá 10:00–17:00
Potřebujete poradit? Prodloužit platnost poukazu? Zjistit, jestli už je váš zážitek v provozu? ZDE najdete odpovědi na nejčastější otázky.
13. Března 2020

Jak se zážitkuje v období nouzového stavu

Jestli jste se chystali na nějaký zážitek a nejste si jistí, jak to nyní bude probíhat, připravili jsme pro vás stručný přehled změn.

Všechny uvedené informace byly naposledy aktualizovány 4.5 2020 v 17:00.

Určitě jste zaznamenali aktuální nařízení vlády, které omezuje shromažďování většího počtu osob a ruší konání nejrůznějších akcí. Zavřená zůstávají až do odvolání sportoviště, omezují se wellness služby i provoz restaurací a zábavních zařízení.

Chápeme, že máte spoustu otázek ohledně fungování objednávek, doručování poukazů a rezervací zážitků. Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů, abyste věděli, co se aktuálně v Zážitcích děje. :)

Mám rezervovaný zážitek. Proběhne nebo ne?

Aktualizujeme pro vás seznam zážitků, kterých se vládní nařízení dotýká. Aktuální přehled najdete tady. .

Tabulku průběžně aktualizujeme.

Můžu si objednat zážitek?

Objednávky samozřejmě nijak neomezujeme. Všechny zážitky v nabídce jsou stále dostupné. Navíc naše poukazy platí nyní celých 24 měsíců, takže určitě bude dostatek času si zážitek užít. :)

Můžu se pro poukaz zastavit osobně v kanceláři?

V současné chvíli rušíme možnost osobního odběru v zážitkové kanceláři. Poukaz vám rádi pošleme elektronicky do e-mailu. :)

Je možné si nechat poslat poukaz poštou, kurýrem nebo nechat doručit do Zásilkovny?

Díky statečným kurýrům a Zásilkovně posíláme poukazy i fyzicky. :) Do e-mailu vám je stále pošleme bleskurychle. :)

Jaké jsou aktuálně možné způsoby platby?

Aktuálně je možné platit bankovním převodem, platební kartou online a přes online rozhraní benefitních systémů. Nelze hradit v hotovosti u nás v kanceláři. Poukaz lze zaplatit i na dobírku při doručení kurýrem. Nebo přímo v Zásilkovně. Pokud to bude jen trochu možné, plaťte raději bezkontaktně online nebo platební kartou při přebírání balíčku. :)

Chci si rezervovat zážitek. Je to možné?

Rezervaci zážitku můžete stále provést. Jen je potřeba brát v potaz aktuální nařízení vlády a vybírat si pozdější termín. Zatím je krizový stav vyhlášený na 30 dní, takže doporučujeme dělat rezervace nejdříve na polovinu dubna. :) Rezervaci zážitku si vytvoříte snadno přímo na webu v sekci Mám poukaz.

Můj zážitek se musel zrušit a končí mi platnost poukazu. Co teď?

Žádný problém. Váš zážitek nenecháme propadnout. Dejte nám vědět a platnost poukazu vám zdarma prodloužíme. :)

Potřebuji poradit ohledně zážitku, rezervace nebo objednávky. Kam se mohu obrátit?

Ničeho se nebojte, jsme tu stále pro vás. Kontaktovat nás můžete na mailu, chatu, telefonu nebo třeba našem Facebooku , a to každý pracovní den od 9:00 do 18:00. :)

Přečtěte si také

2. Června 2020
FAQ - Nejčastější zážitkové dotazy

Jaká je platnost poukazu? Můžu si rezervovat termín? Je můj zážitek už v provozu? Samé otázky. Máme pro vás odpovědi na ty nejčastější dotazy. :)

1. Června 2020
23 nejčastějších dotazů - Let balonem

Už v tom zase lítáme. A lety balonem patří dlouhodobě k našim nejoblíbenějším zážitkům. A přirozeně máte spoustu otázek, jak to celé vlastně funguje. Kdy se létá, za jakého počasí, v kolik hodin. Prostě vás zajímá úplně všechno. Abyste měli kompletní informace pěkně u sebe, sepsali jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů, které vás ohledně letu balonem nejvíc "pálí". :)

99 %
Máme profi tým.
A 99 % zákazníků to
oceňuje – podívejte se
na heureka.cz.

Co si o nás myslí

Vše umíme pojistit

Jeden nikdy neví. Máme
nejvyšší úrazové pojištění
z nabídky zážitkových
agentur.
Copyright 2020. Zážitky na celý život Sitemap